Metoda convențională presupune utilizarea echipamentelor tradiționale și a mixturilor asfaltice clasice pentru repararea sau refacerea suprafețelor carosabile.
Metoda convențională presupune utilizarea echipamentelor tradiționale și a mixturilor asfaltice clasice pentru repararea sau refacerea suprafețelor carosabile.
Păstrarea Structurală:
Drumurile sunt supuse la o uzură continuă din cauza traficului rutier intens, schimbărilor de temperatură și factorilor meteorologici. Prin asfaltare, restabilim integritatea structurală a carosabilului, prevenind deformările și crăpăturile care ar putea afecta siguranța și confortul traficului.
Siguranța Participanților la Trafic:
Un carosabil neted și bine întreținut contribuie semnificativ la siguranța participanților la trafic. Drumurile deteriorate pot crea obstacole și condiții nesigure, iar o asfaltare adecvată elimină aceste pericole, protejând șoferii, pietonii și cicliștii.
Prevenirea Deteriorărilor Ulterioare:
Drumurile afectate de fisuri și crăpături sunt susceptibile la deteriorări suplimentare. Asfaltarea corectă, în conformitate cu standardele de calitate, previne extinderea problemelor existente și contribuie la durabilitatea infrastructurii rutiere.
Confortul Traficului:
Drumurile netede și bine întreținute asigură o experiență de conducere confortabilă. Eliminarea denivelărilor, gropilor și a altor imperfecțiuni ale carosabilului contribuie la confortul șoferilor și la menținerea integrității vehiculelor.
Economic și Durabil:
Asfaltarea este o investiție economică și durabilă pe termen lung. În comparație cu reparațiile repetate și costurile asociate întreținerii neadecvate, asfaltarea corespunzătoare asigură o soluție mai eficientă și rentabilă pe termen lung.
Metoda conventionala este cea mai intalnita, insa vine cu o serie de DEZAVANTAJE precum:
– Folosind metoda conventionala nu exista o intrepatrundere a asfaltului nou cu cel vechi;
– Apa se poate infiltra intre cele doua compozitii de asfalt;
– Rezulta deseuri;
– Lucrarile de reparatie nu se pot executa iarna;
– Timpul de executie este mare, fiind necesare operatii auxiliare indelungate (transport utilaje, transport mixtura asfaltica proaspata);
– Se decoperteaza suprafete mult mai mari decat suprafata totala a defectelor.